orkar inte längre

Vet inte vad jag ska göra längre orkar inte med folk som bara klagar och håller på att trycka ner mig nu när jag försöker bygga upp mitt självförtroende och allt men men jag ger upp det det e ingen mening att ens försöka för det kommer bara bli skit av allt ändå vad jag än gör får jag bara mer och mer skit får höra varje dag att jag e dum i huvudet och att jag inte kan ett jävla piss och att jag bara ligger i sängen och aldrig gör nåt idag till exempel höll min idiotiska farbror på att klaga och säga att jag e idiot och att jag inte har nåt innanför pannbenet och att jag bara ligger hemma och sover och sitter vid datan idag diskade jag och gjorde rent hela köket vad gjorde han . inte ett piss han satt bara där på sitt feta röv och sa dumma kommentarer 
Har lust att börja med det jag höll på med förrut igen orkar inte med att livet bara går neråt 


vad fan ska man göra ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0